12 Ağustos 2009 Çarşamba

Gece

Farklı bir hayat var.

Kokusu , tadı, verdiği his ile tamamen farklı bir hayat.
İnsanların olduğu değil , olmadığı yere bakınca görülen bir hayat.

Farklı algılamanın, algıladığını farklı yorumlamanın verdiği bir hayat.


Şuanda işyerindeyim ve kimse yok.
Gündüz sesini bile duymadığım havalandırmayı dinliyorum.
Çalışmaktan bakamadığım pencereden geceyi izliyorum.
Elimde bira karşımda pc.
Kulağımda black yankılanıyor.
Hayatın güzelliğine bir kere daha dem vuruyor
ve koca salonda ses yankılanıyor.
Kimsenin oturmadığı sandalyelerde, boş masalarda,
unutulmuş kağıt bardakta, masa üzerindeki çerçevede,
kenara sıkıştırılmış resimde, geziden getirilen hatırada
hepsinde yankılanıyor o tatlı ve hüzünlü melodi.

Kalbimle beraber atıyor şehir.
Nefesimle beraber şarkı söylüyor.
Herşey çok uyumlu, eller sımsıcak, gözler sevgi dolu.
Çok güzel oldum bu gece , kendimi yine seviyorum.
Hayatı seviyorum, kendimi seviyorum, sevmeyi seviyorum.

Ben herşeyi seviyorum.....

Güzel oldum bu gecede, içtiğim her gece gibi.
Güzel dostlarım, güzel ailem gizel hislerim gibi..

Güzel oldum bu gecede hergece gibi.
Bir güzel geceye daha doğru güzel rüyaların eşliği ile..

İyi geceler hayat...

Hiç yorum yok: