2 Aralık 2009 Çarşamba

Yol

Nefesime sınır geldi böğrümde
Kendi içimde kendimi tutan el oldum sanki.
El ki ele yabancı kaldı, korkar oldum.
Sustum çocukluğuma, içimi böldüm.
Taneleri saydım , ömür verdim.
İnci döküp, sabır dövdüm.
Serden aldım yola döktüm.
Vara gele nereye erdim .
Yürüdüğüm yol yol değilmiş
Boşa geldim.

Elem sardı şimdi içimi.
Gördüm ama nelerden verdiğimi.
Nafile artık bilmek kaldı baki.
Ne idi niyetim , neden verdim?
Şimdi el kadar yabancıyım
gönülden derdim.
Hiç olmadığım yere kadar erdim
Bakidir yapılanlar sözlere verdim.

Ki o sözler dökülür dudaklardan bir kere.
Dolanmaz üzerinde, şahadet gibi akar dilinde
Benim,onurum verdiğim o söz ile birlikte.

Böyle yetiştirildim.
Böyle büyüdüm.
Bilmem başka türlüsünü
Bunun ile yürüdüm.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel..yüreğine sağlık