20 Eylül 2011 Salı

Benim

Geçmişimin ne temiz ne de düzgün olduğunu söylemek doğru olmaz.
Ben buyum, bu olmaya ilk aldığım karar ile başladım.
Belki de son verdiğim nefes ile de tamamlayacağım.

Ben bu olmak istemedim diyen yalan söylüyordur.
İstemek bir fiildir tercih etmek ile mühürlenen.
Ben bu oldum , hesapsızca, çocukça, safça falan değil,
bencilce densizce bu oldum.

Ne istedimse aldım değil, ne alabildi isem aldım
ayağa basmadan, kuyruk sıkıştırmadan,
can yakmadan.

Buraya kadarmış.
Sonuçta seçtiklerim ve aldıklarımdan olmayım,
almadıklarımdan olduğum kadar.

2 yorum:

brownian dedi ki...

Bos yazacaktim walla, farzedelim bos yazmadim, ama zaten "ne yazzam bos " demis atalarimiz.
Ghostmayer, keske hersey bu kadar ahenkli ve ritmik olsa da biz de anlasak. Ama zannetmem ki kismet olacak insanogluna bu kaosu cozmek, zaten insanoglunun basit algisinda kaos, yoksa rabblar bir iki prensible yaratmislar evreni, geri kalan detaylar is "consequences".
Insanin kendini kucuk dunyasinda bogmamasi en guzeli, kendi disinda bir sebepe yatirmak icin hayat kisa iste belki ancak bunu yapanlar yok olmaktan kurtulacaklar, tanrilar onlara, kendini yiyip bitirene kadar tekrar tekrar ruh ufleyecekler. Benim toprak olmakla derdim yok ama lafim olanlara.

Şair Degilim dedi ki...

Felsefe yüklü satırlar, hayata dair izlenimler ve yaşamak..

iyisimi boşvermek anlayacak kafa kalmadı zaten...