31 Ekim 2006 Salı

Dünüm, Bugünüm, Yarınım

Dün yazmam gereken şeyleri bu gün yazmak kısmet oldu.
Peki dün neler oldu?

Hemen sıralayalım.

Öncelikle devletin kendi birimleri arasında bile iletişim
kopukluğu olduğunu öğrendim.
Kişi , yer , mevki ya da kurum ismi vermeyeceğim.

Size sadece bir tek tavsiye vereceğim.
Konu her ne olursa olsun işlemleri yaparken muhakkak
birden fazla kişiye danışın. Farklı durumdaki üç kişiden de
aynı yanıtı alıyorsanız birşey diyemeyeceğim. Ama ben şahsen
bu kontrolden sonra bir üst merciden onay almadan hareket
etmemeyi ilke edinmeyi düşünüyorum.

Gerisine gelince günün. Biraz bilenmem gerektiğini fark etmişim.
Uğraşmayı bıraktığım için biraz hantallaşmışım.

Günün gözlemleri.
Hala kibar ve emeğe değer veren insanlar var.
Bu insanların Yüksek eğitimli olması dahada sevindirici.
Ne dersiniz sizce hala ümit varmı ?

Neyse neyse dün kendimi iyi hissettiğim bir gündü.
Hatta otoriteye karşı dik başlı mağrur ve de güçlüydüm dün.
Tek canımı sıkan babamın kendini soktuğu durumdan çıkmamak
için hala saçmalaması.Şimdi banada tavır yapıyor.Hatta ben
yokmuşum gibi davranıyor. Bakalım hayatımın içine sıçmaya ve
vicdanen beni tüketmek için ne şekilde devam edecek.
Sınırları çizmezsem beni tüketecek bu. Vicdanen kırılmamaya çalışmak
için kendimi nasılda katı tutup özümden uzaklaşacağım.
Hatta hassasiyetimin kaybına bile neden olacak.

Hayatımı ben yönetmek istiyorum............

Hiç yorum yok: