28 Kasım 2006 Salı

Kendim

Özgür olmak ne demek bunu etraflıca düşünmek lazım.Ne kadarözgürüz ? Nasıl özgürüz? Hangi zamana kadar özgürüz ? Bir kitapta okumuştum sanırım , yada bir dostum söylemişti. Fark etmez ikiside bir dost değilmidir ki ? Hergün aynı yolu kullanmamamı öğütlüyordu.Her seferinde farklı yollar deneyerek yeni şeyler öğrenmenin yolunu açık tuttacağımı belirtiyordu.Buna yeni insanlar da dahilmidir ? yeni deneyimler ? Yeni yaşanmışlıklar ? Arıyorum hala kendimi.Bulduklarım arasında kendimi arıyorum.Daha oturması gereken o kadar çok taş varki.Bu arayışın hiç bitmeyeceğini hiç bitmemesi gerektiğini biliyorum.Sürekli daha fazla öğrenmem ve aramam gerek. İçinde bulunduğum oda git gide daralıyor.Duvarlar üzerime geliyor. Ben ise sürekli genişleyen cüssem ile orada sıkışmanın eşiğindeyim.Penceremden dışarıyı görüyorum.Pencereyi bir kapıya dönüştürmek için çalışıyorum. Önümdeki engelleri aşacak kendimi özgürlüğe çıkaracak gerçekleri arıyorum. İlişkilerimi bile sorguluyorum.Onların bile rahatsızlıklarını fark ediyorum.Bana ne derece ket vurduklarını görüyorum.Bütün bunlar beni daha ileriye itiyor.Arayışım sürüyor.

Sürecekde...

Hiç yorum yok: