26 Kasım 2006 Pazar

Sorular , cevaplar

Hani parmakların arasından akar sular. Nekadar tutmaya çalışsakda nafiledir.
Filmlerde kum tanelerinin elimizden akıp gitmesi ile sembolize edilir hep .
İşte o derece çaresiz hissediyorum kendimi.Hayatımda ilk defa geri dönülmez
bir karar aldığımı bu kadar kısa sürede irdeleyebildim. Kötümü oldu?
Hayır sonuçlarını kontrol altında tutabilirsem kötü olduğuna dair bir yorum gerekmeyecek.Yinede kontrol dışı etkenler insanı tedirgin ediyor.hiçbir şey yüzde yüz güvenli değil.Yok daha paranoyak olmadım.Sadece insanları tanıdıkça şaşırıyor, şaşırdıkçada ne kadar cahil olduğumu fark ediyorum. Öğrenmem gereken çok şey var.Görmem gereken çok şey var.Duymam gereken çok şey var.Yaşamam gereken çok şey var.Ne halt ediyorum ben demeden önce dikkat etmem gereken çok şey var.

Hayır pişman değilim çünkü.....

Güvendim.

Hiç yorum yok: