24 Kasım 2006 Cuma

Alt ,üst ,orta

Selam sana , yada bana .Nasılsa kendimi anlatıyorum kendime.Günümde yaşadığımı gecemde sorguluyorum.Gecemde gördüğümü günümde ayıklıyorum.Zamanın geçiştirildiği bir hayatın kenarları kırık bir tabakda sunulmuş ziyafetinden haz alamadığım bir dönemecine daha geldim .
Sorgulamalarımı incelemeye devam edip kendimi kobay yaptığım bu deneyde göreceğim insanlığın değil kendi gerçekliğim olacaktı.Burada okuduklarımı evde denememeliyim çünkü özel şartlar altında yapılan bu deneyler her zaman için ayrı sonuçlar verir.Neyse madem konunun profesyoneli havasında girişat yapmışım bari hakkını vereyim.

Üç tür karar odağı fark ettim. Kararları üç merkez tarafından yönlendiriliyor. Bunlar yukarıdan aşşağı aklımız ,kalbimiz ve kasıklarımız. Önem sırası değişiyor.Buna bağlı olarak önem sırasındaki sabitlerin değişikliğide insanlara renk katan ayrılıkları oluşuran etkenlerden biri.

Bütün bunlara nereden mi çıktı ?
Bu gün öncelikle kasıklarımla isteyip ,sonra kalbimle red ettiğim ve en sonunda da beynimin tutarsız bir durumdan dolayı hissettiği rahatsızlık sonucu dışladığım bir karar verdim. Çok zor oldu bu kararı vermek.Kolay değildi.Her gün değişti kararımın ağırlığı. Kötü bir deneyimdi.Fizik dersindeki vektörel kuvvetler tarafından parçalanıyordum sanki . Her bir gerçek beni başka yöne çekiyordu. İşte hepsi bu. Olan biten yapılan hissedilen bu.Artık yalnızım ve kararımı bir kere daha sorgulayacağımı düşünmüyorum.....

Bazen hızlı karar vermek gerek ; )

Hiç yorum yok: