19 Kasım 2006 Pazar

Benmiyim yoksa isteklerim mi?

Bugüne gelirsem.
FRP oynadık bu gün Gençliğinde demircilik yapmış.Sonra yeteneği fark edilince büyücülük loncası tarafından eğitime kabul edilmiş bir büyücüydüm ben. Bira içmesini sohbeti seven, yalınlık taraftarı,iğrenç olan ve baskıcı olan herşeye karşı,sevgi dolu ama şiddeti ve nefreti yıkıcı olabilen bir büyücüyüm ben.Yaşımı kimse bilmiyor.İçimde taşıdığım yarayı da. Orta yaşlı, çokça dil bilen , içindeki derin bilgi ve saygı bilinmeyen. Görünüşte neşeli ve şakacı , eğlenceli yüzü ile belki ciddiye bile alınamayacak biri idim. Bu benmiydim yada ben bu mu olmaya çalışıyorum ? Zamanla göreceğim bana yol gösterecek. Kimbilir belkide beni gerçekden kendimi bulma konusunda istediğim noktaya getirecek ve yaşamam gereken macerayı bana yaşatacak .

Hiç yorum yok: