10 Haziran 2009 Çarşamba

Hangisi ?

Alışıyormuyum yoksa eriyormuyum ?
An ve an yaşadıklarım ile hayal ettiklerim aynı mı ?
Kendimi ilk halimdeki gibi mi görüyorum sence ?
Ne umdum , ne buldum ama anlasana çokça yoruldum.

Şevkim kalmadı artık ne sen eskisi gibi geliyorsun ne de şarkılarımız.

Zaman zaman tanıyamıyorum seni.
Bazı anlarda zorlanıyorum.

Eskiden verdiğim tepkiyi veremiyorum ki.
Ne sen eski sensin , ne de yaşadıklarımızı hatırlatacak birşey ?
Yabancı birine sevdiğime davrandığım gibi davranmamı bekleme.
Tanıyamıyorum ne konuştuğum insanıne de olanı biteni.

Böyle olmamalıydı, olmasın diye çok uğraştım....
Ama oldu işte demek ki yakarışlarım boşunaymış.

Gerçek hayatımın ve gerçek dostumun ne olduğunu bir kere daha düşünüyorum.
Bir rüyaydı geçti gitti gibi herşey.

Artık ne anlaşılıyorum , ne de yalnızlığımı aşmış değilim.

Yine aynı noktaya geldiysem doğru olan nedir peki ?
Aslında hep yalnız mı kalmalıyımsanki , boşuna mı bunca çabam ?

Zaman zaman kendimi kandıracağım diye mi bunca emek, bunca göz yaşı ?

Yalnızım işte , geçti gitti herşey.
Bir rüyaydı ve her rüya gibi son bulmalıydı.
Öylede oldu.

Duygularım eriyor.
Yapılmış buzdan heykeller gibi.
Ne şekilleri kalıyor ne de varlıkları.
Tek ibare biraz su, şekilsiz ve anlamsız.
O koca heykellerden geriye birşey kalmıyor.
Sanki yıkılıyor birbiri ardına.
Tadına bakıyorum suyunun eskilerin hatırına .
Anlıyorum ki tüm heykellerim gözyaşındanmış
ve eriyip yok olmaya mahkummuş.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

dostum sana anlatmaya çalıştım kulak tıkadın ben doğruyum dedin ama sen benim yaşadıklarımı yaşıyosun benden fazla acı çekerek sende eski sevdiyine dokunamıyor ve konuşamıyorsun bu duruma nasıl geldiğini sorgulayıp çıkmazdasın hala onun yanında rahat etsende yanında olduğunu bilmek mutlu etsede inatların ve uzaktan izlemelerin kaybetmene neden sen bişey yapmadıkça onun karşısına çıkan daha mutlu olacaktırr. bütün sevgisini onla paylaşacak çok kötü bişey insanın sevdiğini bi başkasıyla paylaşmak umarım o mutlu olur çünkü sende yanlızlığa mahkum edilmiş ve bireysel kararlarını veremeyen birisin eminim karşındaki çok güçlü bi kadın eskiye yakarışlar sitemler hep devam ediyor ben haklıydım kelimesini duymak benim en nefrett etiğim şeydir ama sana daha önceki yazımda gerçekten yazmıştım ama ciddiye almadığın açık bence onu ve hayatınızı ciddiye almış olsaydın inanılmaz yerlerde çok mutlu ve saygın kişilik olurdun