15 Ekim 2014 Çarşamba

Konu ne olsun ?



Bunca zaman sonra neden bahsetsem iye düşünüyorum.
Hadi arada geçen zaman içerisinde edindiklerimi özetleyeyimde çizgi devam etsin.


Bunca zaman içerisinde ne mi öğrendim ?

Öğretilen ile öğrenilmesi gerekenin asla aynı olmadığını öğrendim.

Öncekilerin doğrularının eğitim adı altında dyataılmasını değil
düşünmeyi öğretmek olması gerektiğini öğrendim.

Sizin içinizden geçen doğru, dürüst yada nazik olanın değil
karşıdan algılananın ne olduğunun önemli olduğunu öğrendim.

Tüm dertlerimizin daha fazla güç adına ama aslında kendi yarattığımız bir yanılsama
olan iktidar algısının 1 dk huzuru olmaksızın geçen kısacık ömrü uğruna yaşadığımızı
öğrendim.

Hayatı basit ama huzurlu yaşayarak daha önemli olan ve keşfedilmeyi bekleyenleri
daha fazla bekletmenin gerekmeyeceğini öğrendim.

Her zaman yeterli vaktimiz olduğunu ama asla doğru kullanmadığımızı öğrendim.

İnsan icadı olan kavramların peşinden değil, varlığını bildiğimiz ama çözemediklerimizin
peşinden koşmanın bizi geliştirip derinleştireceğini öğrendim.

Daha  neler mi öğrendim ?



Okudukça anlayacağınız birçok şeyi...

Hiç yorum yok: