16 Kasım 2006 Perşembe

İstek

Bende yaşamak istiyorum yaaa.
Deniz kenarına gidip dalga sesi dinlemek istiyorum.
Gri gökyüzü altında balıkçı kazakla oturup rüzgarı yüzümde hissetmek istiyorum.

Yüzüme su zerreleri gelsin.
Köpeğim kumları eşelesin istiyorum.

Kulubeme dönüş yolunda ıslak ot ve kekik kokularını almak istiyorum.
Şöminemdeki ateş dışına duyacağım tek sesin radyo tiyatrosu olmasını istiyorum.
Düz bir masanın pencere kenarında düz bir sandalye ile beni beklemesini , dolma kalemimin kağıdın üzerinde gezerken hışırdamasını istiyorum.

Fincanımın emayeden olmasını, kahvemin ateşte pişmesini istiyorum.
Postacıdan mektup beklemenin heyecanını istiyorum.

Köyün uzakda olmasının tadına varmak , kahvaltıda ekmeğimi kendim yapmak istiyorum.
Ben hep böyle yaşamak istiyorum ve beni böyle yaşarken kabul edecek bir eş istiyorum.
Kitap okumak, okurken karşılıklı gözlüklerin üzerinden bakıp kesişmek istiyorum.

Hırssız yaşamayı göze alabilecek bir insan istiyorum.

Sanırım ben çok şey istiyorum....

Hiç yorum yok: