15 Temmuz 2009 Çarşamba

Anka

Yandıysam vardır bir sebebi.
Söz vardır ya "bekle gör mevlam ne eyler, ne eylerse güzel eyler" diye.
Güzel ve doğru bir söz bu.

Yapılacaklar konusunda zaten programımı oluşturdum.
Ertelediklerimi özledim.
İhmal ettiklerimin gönlünü alıyorum.

Hayat photoshop gibidir. İlişki ise eklentisi.
En güzel resmi sen hayatınla çizersin ,ilişki sadece bazı yerlerde işini kolaylaştırır.
eklenti çalışmıyor diye resim yapmaktan vazgeçmek olmaz.

Hem nasılsa öte dünyada kendi bacağımdan asılacağım.
Artık kendim için birşeyler yapma zamanı.
Gün benim günüm, hayat benim hayatım.

Yaşamak ve dolu dolu yaşamak, onurluca insan olmanın saygınlığı ile yaşamak.
İşte sırf bunun için öğrenmek , öğrendikçe gelişmek,geliştikçe değerini arttırmak.

Çok şey öğrendim ama daha çok şeyde öğrenmeye devam edeceğim.

Şimdiye kadar öğrendiklerim mi ? :)

Beni bir sonraki macerama hazırlıyormuş :D

Hiç yorum yok: