28 Temmuz 2009 Salı

Durum raporu

İskele kısmında hafif çizikler.
Sancak tarafında 1-2 göçük.

Deponunda dibini kullandığımız için enjektörler tıkanmış.


Kısaca pasta cila macunla halledilecek hasar ve enjektör sıvısı attım depoya
oda açılır bir iki gazlı kullanımdan sonra.

Ama son üç aylık kullanımın kayıtlarına baktım dün gece.
Fark ettim ki zaten çok şikayetçiymişim durumdan.

Bu kadar şikayet bildirgesine rağmen durum düzelmeyince
vazgeçtim ortaklıktan yaramıyor diye.

Gariptirki ortaklığı önce o bozdu.
Ama iyi oldu bana düşünme şansı çıktı.

Gel düzeltelim durumu el birliği ile dediğimde karşı çıktı.
Bu bana birkere daha düşünme şansı verdi.

En son dün gece işte oturdum baktım son üç ayın kayıtlarına.
Şikayet, sitem, yakarış dolu.

Bu kadar çaresizliğe düşülmesine rağmen devam edecek güç bulunuyorda ,
niyet başka imiş yanaşılmıyor hataların giderilmesine.

Derler ya her işte bir hayır vardır.
Hayırıda bu imiş yıprandığımı farkına vardım.

Akit dediğin kolay birşey değildir.
Aktettikten sonra bozmak hiç iyi değildir.

Bozuldu ise ne yapmak yeridir ?
Allaha havale edip yoluna devam etmek elbette...

Kısaca La vita de bella

Hiç yorum yok: