26 Temmuz 2009 Pazar

:)

Uzun zamandır bu kadar sık yazdığımı hatırlamıyorum.
Genelde yazdığım zamanlar hep çalkantılı dönemlerim olmuştu.

Şimdi bakıyorum, kafada boşaltacak birşey kalmamış.
Kendimi dümdüz ve açık bir otoyolda araba kullanıyor gibi hissediyorum.
O kadar kolay geliyor ki kullanmak sıkılıyorum :D

Bu aslında yolun açıklığı veya kolaylığı değil.
Yolu basite indirgememden ileri gelen bir durum.
Birazcık heyecana ihtiyaç var gözüküyor.

Şimdi elimdeki alternatifler;

Yüksek hız : evet bunu yapabilirim sonuçta bir engel yok.
Yarış: buda olabilir ama önce sataşacak birileri lazım :P

Ve sağa sola bakınarak gezinmek için yoldan çıkıp değişik yollara girmek:
işte bu beni biraz düşündürüyor...

Hani nereden bileyim kaybolacağımdan değilde, değişik maceralar bana beklediğim
ve hazmedebileceğim sonuçlarımı verecek diye düşünüyorum.


Yada hepsini birden mi yapsam ?

Özgürlük böyle birşey olsa gerek :D

Hiç yorum yok: