24 Temmuz 2009 Cuma

Hayırlısı...

Her işte bir hayır vardır derler.
Şimdi gidişatı birazda kadere bırakıyorum.
Yaptıklarımı kabul ettiğim gibi , sorumluluklarınıda taşıyorum.
Kendi hayatımın sorumluluğunu göz ardı ettiğimi geçte olsa fark ettim.
O yüzdende artık kendime göre yaşayacağım.

Son kurşunuda attığımıza göre artık çıplak ellerle bir vahşi gibi çarpışacağım hayatla.
Öz benliğime dönüp sadece kendimi mutlu edeceğim.
Sadece kendim için yaşayacağım.

Kurduğum son bağında, göbek bağı gibi gereksiz bir hale geldiğinin
betimlenmesi beni doğuma hazır bir çocuk olduğuma dahada inandırdı.

Halbuki ben iş olsun diye bağ kurmazdım.

Şimdi bir birey var karşınızda.
Yaşayan , nefes alan, nefsi ve istekleri olan.
Mutlu olmayı hak etmiş , bu yolda gözünü budaktan sakınmamış bir birey.
Artık sadece kendini mutlu etmesi gerektiğini geçte olsa öğrenmiş ,
dışarıdan hiçbirşeye bel bağlamayan bir birey.

Göbek bağı gibiymiş....
Bence hayati ve değerliydi ama , bu kadar kolay kesilip atıldığına göre öyle değilmiş.
Hak ettiğinden fazla anlam yükleyip beklenti içinde olmuşum.

Göbek bağı gibiymiş...

Böyle olduğunu söylüyorlarsa öyledir.

Daha direnmeyeceğim.

Doğum yakın....

Hiç yorum yok: