6 Ağustos 2009 Perşembe

Yağmur

Bu sabah yağmur yağacak gibiydi.
Gök yüzünü tatlı grilikte blutlar kaplamıştı.
Gökyüzünün yeryüzüne merhamet ettiği anlardan biriydi.
Güneş kavurmuyor ,sıcak ısırmıyor,ışık gözlerinizi almıyordu.

Bir an içi bile olsa arkamızdaki tepelere baktım.
Yer yer çayırlara dönüşmüş bodur ağaçlıklara doğğru.
Orada olup o çiği hissetmek istedim.
Toprağın kendine has kokusunu,
nemin havada bıraktığı serinliği,
tenimdeki tazeliği hissetmek istedim.

Ellerimi yeşillikler üzerinde gezdirmek ve onların bir parçası olmayı istedim.
oracıkta ıslak çimler üzerine yada bir kaya üzerine oturup yağmurun yağışını izlemek .
Gökyüzünün denize damlalar bıraktığını görmek.

Özgür bir kurt gibi çayırlarda ve ormanda yürümek.


Bu sabah bunları istedim.
gök yüzünün kurşuni gri olmasını,
yağmurun yağmasını,
hayvanların yuvalarında güvenle bulunmalarını istedim.


Bu sabah dingin olmak için çok şey diledim.....

Hiç yorum yok: