6 Ekim 2010 Çarşamba

2001 Nisan 12 ....

Aşağıdaki yazıyı yazarken hayal gücümü cidden hafife almışım.
Şimdi o halime yeniden imrenmeye başladım...
2001 yılı nisan ayı 12...



Bakalım ne tür yeni cümlelere gebeyim ?




İlk sabah

Kutusu boş artık. Yerinden uzağa atılmış mektuplarım.
Aldığın kazak kaloriferin üzerinde ,yeni yıkadım onuda, yüzümüde.
Uykumdan uyandım günaydını unutup. Tercih sebebi ya sanki
hep bir bardak suymuş gibi düşünmüştüm berrak ve hayatiydin.
belki düşünmemiştim yokluğunu ama böyleside fazla
Kapıdan çıkmadan değişmiyor hayatın.
Kapıcı ile tartışmak ,komşu aarbayı çizmekde kesmiyor.
Çocukların üzerine sürüyorum bazen ,zaman tutuyorum ne kadarda duracağım diye. Tutuğum zamanı bırakıp başka zaman alıyorum .
Hayatlardan çalıyorm hıyar gibi hayatlara ya tuz olursun yada yoğur ve sarımsak .Oda olmadımı hayatı kıçına sokarsın ya işye onları çalıyorum.
Nasılsa kimse farketmiyor .

Terminolojik açıdan kayıp bir mühürdü suskunluk
Kedimi bile tekmeledim geceyarısı, suskun değildi çünkü.
Bak yine geliyor Geç gelişleri seni hatırlatıyor.
Sende benden sonra gelirdin geldiğindeki ifadeyi unutmam
bazen o mu diye gözdenbakıyorum ,oda bana bakıyor.
O gülüyor bense sırıtıyorum. Oda senin gibimi ?
Bazen önden gidiyor merdivende  sallanan ucuz ampul eteklerinin altını gizemlendiriyor. Onları seyrediyorum senin katına kadar çıkıyoruz.
Yazık sana hala gelen yok Hem sen herkezden sonra gelirsin.
Bu gün sana aldığım montu giydim. Uymadı kolları bende kestim.
Gelen yok 97 gün oldu ben hala bacaklarını okşuyorum
ama aklımda o var . Şimdi geçti katımdan. Karar verdim seni atmam gerek
Ama bu gece olmaz bu gece sonkez eyleneceğim seninle 

Yarın Görürsün sen

İkinci sabah

Dün gece çok yoruldum. Benimle böyle sevişmedin hiç.Kıskandın değilmi? Neyse bu sonucu değiştirmeyecek. Seni bu gün atmak zorundayım. Evet doğru çok güzel seviştik ama sen beni terk ettin bu sebeple seninle aşk yaşamam doğru olmaz ,neyse ben çöp torbası bulayım.
Kedi dün geceden kalanları yemeğe başladı. Bu hoşuma gitmiyor...
Aynada kendimi görmek istiyorum çekilirmisin !
Traşımın bile içine ettin.  Komşular benden şikayetçi oldular. İmajı düzeltmek lazım. Evet konu sensin ama ne yazık ki eskisi gibi  çığlıkların değil. sus şimdi daha giyineceğim...
Kravatım nerede? erghhh yeter be kedi defol !!
Offf bak kravatı leke içinde bıraktın beğendin mi? neyse zaten seni sevmemeye başlamıştım.  Listemizi yapalım oda kokusu alınanacak, Eldiven  çöp torbası, ekmek tahtası mmm brandamı alsam ? neyse şimdilik bukadarı yeterli erken çıkmak iyidir Kahvaltı yapmayacağım bu sabah kahvaltı yapmak istemiyor canım. Bu arada hazırlan akşama burdan ayrılıyorsun...

Bu çocukları anlayamıyorum. Birbirleri ile kavga ederken  o kadarda ağlamazlardı. Neyse artık konuşmazlar herhalde hehehe....

Bana öyle soğuk soğuk bakma Gitmeni istiyorum ve gideceksin.
Şimdi al kedinide nede olsa seninle daha çok ilgilenmişti.
Karnını sen doyuruyordun şimdi seninle beraber.
Heyyy sus dedim!! Sus bir dakika.
Bak yine o geçiyor. Mmmm bugün yine aynı gömleği giymiş.
Okulda bu kadar sıkımı kurallar.Ahhh  yine kısa.
Olmaz böyle bak paspası düzeltme bahanesi ile kilodunu gösteriyor bana .
offfff  az kaldı sen benim olacaksın .

Hayır!!! karışma sen karışmanı  istemiyorum.
Artık sana dokunmak haz vermiyor. Zaten iyice katılaştın , sen eski sen değilsin. Senden bıktım uğraşma benimle.
Vıdı vıdı etme gerekirse senden kurtulmak için ellerimle gömeceğim.
Sus ve kaderine razı ol....

Lanet tam seni atıyordum , sartmıydı doğum olması şimdi sana bir gece daha katlanmak zorundayım. çarşafları yeni değiştirdim artık olmaz yatakta istemiyorum. Senin için en iyisi balkon. Yarın sabaha görüşürüz. Lanet olasıca.








* Tamamen kurgudur.

Hiç yorum yok: