8 Ekim 2010 Cuma

Seçim

Yağmurun yapraklardan kayışını izliyordu.
Kurşuni göğün delinmesi..

Delinmesi...


Sular dikey duran her şeyin üzerinden akıyordu aşağı yavaşça.
Biriken her damla sanki yeniden güç birliği etmek istercesine hareket ediyor
oluk oluk akıyordu en yakın meyile.

Oluk oluk...


Yağmurun yüzeyde bıraktığı küçük izlerin kulaklarımdaki sesi
sanki fısıldıyorlar, yalvarıp ağlaşıyorlar hatta kavuşuyorlar bekledikleri ile

Fısıltı..


Müziğin sesini kısık tutuyorum.
Kemanın acıklı sesi yalvarıyor sanki

Sanki..


Bıçağım dan süzülen damlalar yavaş yavaş akıyordu bedeninden açılan delikten
Oluk oluk boşalmaya başladı kendini bırakması ile tatlı sıcak kanı
Ağırlığını bedenime vermesi ve umutsuz dokunuşlara eşlik eden nefesi fısıltı ile veda ederken git gide küçülen bedeni yere kavuştukça, sözleri veda dan yalvarmaya dönüşerek
son bir çaba ile tutunmak istedi hayata

Sanki..

Vazgeçmek ve başa dönmek ister gibi.

Ölümün bir çare olmadığını anlayana kadar fikri bile cazip gelmişti.
Belkide kavuşamamanın yaşayamamak dan daha ağır olduğunu düşünmüştü.
Düşünen o, uygulayan bendim.

Giden o , kalan benim.

Temizlendi artık hatıralarım. Yaşamımda izi bile kalmayacak.
Bedeninin gözden uzakta çürümesi uzun sürse de bitecek bir gün
ve hiç var olmamışcasına devam edeceğim hayatıma.


Giderken bunu düşünmemişti.
Ardında bırakırken ne olacağını hiç düşünmemişti.


Ben kalıyorum.....



* Tamamı ile kurgudur

Hiç yorum yok: