26 Haziran 2011 Pazar

Başkaldırı bile değil

Olan bitenler karşısında sessizliğimizi koruyoruz.
Açıktan açığa söylenmesi gerekenleri gizliden gizliye tartışıyoruz.
Yapılması gerekenler karşısında olması gerekenleri bekliyoruz.
Yazdıklarımızın satır aralarını sanki okunmayacakmış gibi yazıyoruz.
Söylediklerimizi hep aptallara söyler gibi söylüyoruz.

Olayların gizlenen şahitleri olmaktan çıkıp aleni kurbanlarıyız artık.
Kümülatif bir yıkımın karşısında tek kurtulacak olan hatta yazık ki
tek kurtulması gereken bizmişiz gibi ağlıyıp sızlıyor, dikkati üzerimize çekiyoruz.

Bencilliklerin bile sınırı aşıldı.

Fedakarlıklara ağlar oldum.


Nuhun gemisini inşa edip gitmek istiyorum bildiklerimden uzağa
çünkü bilmediğim bir yer , görmediğim bir medeniyet görmek istiyorum.

Öyle bir medeniyetki ne hükmeden , ne de hükmedilen.


Sadece var olan , eşitçe ve göze batmaksızın.


Kaybolmak istiyorum yollarında.
Dahil olup ona hiçliği ve birliği için erimek.


İnsan değil başka birşey olmak istiyorum.
Aşağılıklardan uzak, isteklerden arınmış.

2 yorum:

Şair Degilim dedi ki...

"Nereye gidiyorsun daha karpuz kesicedik" diyerek gerçek hayata dönmene vesile olayım bari...

Ghostmayer dedi ki...

Hala gitmek istiyorum yada kalmak ve tüm çirkinliklerini kusmak, iplikleirni pazara çıkartmak...