26 Ekim 2006 Perşembe

Kedicik nerede ?

Dün akşam yavru bir kedi ile uğraştım. Anlaşılan açtı
2 gece önce zaten alıp apartmana getirmiştim. Neyse komşunun 3 sendir yatan arabasının lastiğine sığınmıştı bende orada besledim bir düre.

Kötü haber!!!!!!!!!!
Mehmet bu sabah araba ile gitmiş. Kediden eser yok
umarım oto yolda düşüpde ayyy yazık kedi ezilmiş durumuna düşmez.
Vallahi sesini duymak için can atıyorum....


Bu günün flash haberi ise iş hayatı ile aramdaki engelin kalkması ile ilgili.
Yarından itibaren özgür bir insanım. Neyse bakalım kariyer çizgim ömür çizgimin
neresinde bitecek.
Bunun dışında fark ettiğim tek şey var oda Kırtasiyecilik yüzünden az kalsın yolda yığılıp kalacak olmam. İnsanı ciddi olarak bezdiren bir alışkanlık mı yoksa politikamı diyeyim henüz karar vermedim. Hele bir boyundurukdan kurtulayım onuda irdeleyeceğim.

Hiç yorum yok: