26 Ekim 2006 Perşembe

tırr tırr tırrr tırrr ........

İçimde deli gibi bir heyecan var .
Ne olduğu beni düşündürüyor. Bundan sonra ne olacağıda .
Kurtulabilecekmiyim bu ayak bağından ?
Kurtulursam neler yapabileceğim ?
Yapabilecekmiyim tüm isteklerimi ?

Şuan istediklerim..

Olumlu sonuç belgesi almak.
İstediğim gibi bir iş bulmak.
geleceğimi yönlendirebilmek.

Birde en önemlisi babamın işleri toparlayabilmesi için bir fırsat.
Her ne kadar annem sen git kendini kurtar desede yapamıyorum.
Ya süpermen olmam gerekirse hepsine yetişebilecekmiyim ?
Hem kendi hayatımı kurup hemde onlarınkini ayakta tutabilecekmiyim ?

Korkmamam gerekiyor ama korkuyorum. Sonuçlarını biliyor olsam o sonuçlar ile başa çıkacak yöntemleri bulabilirim.
Denge daima vardır ama biz kantarın topuzunu oraya çekemeyiz. Yediremeyiz kendimize bunu.
Bilinmeyenden korkuyorum.
Bilinmeyenden çok olacakları kontrol altına alabilecek gücüm olmamasından korkuyorum..
Umarım başarabilirim.

Umarım.....

Hiç yorum yok: