28 Ekim 2006 Cumartesi

Ya vallahi alem bu millet

Aşşağı yukarı 40 dk dır erotik itiaflar okuyorum. Gülmekden koptum.
Herkes bir şekilde egosunu tatmin peşinde. Hani öyle bir palavra sıkıyorlarki
sormayın gitsin

Bu kadar mı zavallılar. Yok efendim uzun sürüyormuş,
efendim bu kadar kadın olmuş muş.

Dikkat ettim hepsi bir şekilde egoya dayanıyor.
Arada gerçek ruhu yakalayıp da itiraf yapan birkaç kişi
beni cidden güldürdü. allahda onları güldürsün.

Ama gördüğüm milletin fantazi adı altında hala kız,ı dayı oğlu
demeden nerede delik orada çubuk misali dağıtmaları idi.

Olmaz mı tabiki enteresan şeyler olur ama bu kadar böbürlenecek
birşey cidden yok. Aha ben 103 kilo ve 180 im hatta bazı yerlerde
176 olduğumu söylüyorlar. herne zıkkımsa koccaman bir
göbeğim var. kısaca felaketim lan. Para yok pul yok kariyer yok.
Tip hiç yok. Umurumda da değil aşın şu kompleksleri.
2 sorunum var.
Birincisi sağlık olarak kilonun bana iyi gelemediği ama
ne yapayım anam babam guatr hastasıyız .

ikincisi üstüme göre kıyafet bulamıyorum. yoksa gerisi yalan yaa.
Kadınla rokadar salaklamışlarki artık belli kriterler peşinde koşuyorlar.
Bu da beni cezbetmiyor. Kadının aptalı çekilmiyor..

Bakalım neler çıkacak ???????

Hiç yorum yok: