26 Ekim 2009 Pazartesi

Pislik temizlemek

Yapılsın , edilsin biri nanılsa temizler.
Eşşek herif yüzünden çarşambaya kadar full çalışmam gerekecek.
halbuki baştan bu bana gelmez deseydi ona göre ayarlardım.

Herif iki günüme mal oldu ya , ne güzel planlarım vardı.
Şimdi eşşek gibi çalışacak ki şi ben olacağım.

Tabiki bu gün kafayı kullanmazsam...

Şeytan ayrıntıda gizlidir.

Dur bakalım, zaten hayatımda canımı sıkan aytrıntılar olmaya başladı.
Bu aralar sağlam bir temizliğe girişeceğim.

Akşamları kafamı yastığa rahat koyabilmenin kıymeti çok mühim.
Bunu yapabilmek için yarınımı kestirebilmem
yarına güçlü girebilmem gerekir.

Yarını bu günde yaşamıyorum.
Sadece bu günümü yarınıma göre yaşıyorum.

İstediğim şey ile istediğim kadar ilgilenmek değil,
istediğim şeyle gerektiği kadar ilgilenmenin daha doğru olduğunu öğrendim.

Şimdi hayatım düzenli, uykularımda belli bir huzur var.
Eskiden beni boğan o yatak odası bir ine dönüştü.
Kocaman gelip dolduramadığım yatakta sadece dinlenmeye yarıyor.

Düzenliyim, dikkatliyim, programlıyım.
Babamın yapmadığı şeyleri yaparak eksiklerimi gideriyorum.

Aynı eğilimler bendede var.
Yarına bırakmak, geniş zamanda yaşamak..

Bunların babama hiçbir yararını görmedim.
Kendimi islah ettim.

Artık böyle zaaflarım yok.
Hayatım düzgün, düzenli.
ama en önemlisi güvenli ve huzurlu.

Bunu bozmalarına izin vermeyeceğim.


Evime gelip yükümü atmak.
Yemeğimi yaparken müzik dinleyip sözlerini mırıldanmak.
Islık çalmak .

Duş alıp kendime gelmek .
Kapıda çık artık diyecek birnin olmaması ve küvette uyumak.

Rahat kıyafetler giyip tütsü yakmak.
Yemeğimi tv karşısında değil masada yemek.

Yemek esnasında müzik dinlemek .

Kanepeme uzanıp kitap okumak.
Dergileri karıştırıp yeni şeyler öğrenmek.

Canımın istediği an buraya yazmak.

Tv de NG yada DC yi seyredip tadını çıkartmak.

Bazen arkadaşların gelmesi, curcuna..

Yemekler yenilir, sohbetler edilip içkiler içilir.

oyunlar oynanır topluca.

Bazen yatacak yer bulunmaz evde
bazende heryer senindir.

Temizliği sadece kendin için yapmak bile zevktir.
Parlayan parkeleri izleyip " evet şimdi oldu " demenin haklı gururu.

Sonra bir çay demler temiz ve rahat yuvamı seyrederim.

Hayatım güzel.


Bide şu eşşoğu eşşekler gibileri olmasa...

Bu düzeni bozmayacağım.
Değil bozmaya çalışanı , sarsmaya kalkanın bile vay haline.

Eşime dostuma canım feda evimde herzaman bir oda ve bir tabak var.

Onlar hak ediyor.
Gerek bana saygı göstererek
gerek düzenime ve huzuruma katkı sağlayarak.

Benimle uygun adım yürüyen herkese kapım açık.
Paylaşacak huzurum var.

Kaybedecek değil..

Hiç yorum yok: