26 Ekim 2009 Pazartesi

Yeşşşş

El mi yaman, beymi sorusuna cevap verilmişmidir bilmiyorum.
Ama şimdi kendimi süpper hissediyorum.

Şşşt oğlum sakin ol. Yürüyen ego olmanın anlamı yok :D

Çok ama çok komik .
Yeterince dikkat, odaklanma,elindekileri iyi bilme.
Üzerine eksiklerini ve zayıflıklarını bilme.
Yanına en az 8. dereceye kadar kombinasyon eklendimi herşey yapılabiliyor.

Çoğu insan hayatta bu kadar çok ihtimal hesabına girmediği gibi bir diğer açıdan da yaptıklarının da hesabını tutmaz.

Aslında yaptıklaırmız bir sonraki hamlemizi etkiler lafı yanlıştır.
Bu bir silsiledir ve herşeyi etkiler.

Yaptığınız herşey ile artık hiçbirşey geri gelmeyecek şekilde hayatınız değişmiştir.

Bir kontrol manyağı olduğum söylensede aslında sadece kaderimi kazanıyorum
ve inanarak yaptığım doğru şeyler bana hep doğru sonuçları veriyor.

Hayatta şuanda bulunduğum yerden memnunum diyebiliriz.

Gerçi bana hız ve güç kaybettiren çok şey oldu ama önümdeki zamanı iyi değerlendirip sağlık olarakda dünyaya kazık çakar isem sanırım istediğim şeyleri elde etmek zor olmayacak.

Tuhaf Beş çemberi daha önce anlamamıştım..
Şimdi anlıyorum.

Ama orada da eksik var.

Beşli yapı oldukça oturmuş diyebiliriz hayata.
Birincisi kendine karşı savaşın.
İkincisi ailene ve arkadaşlarına karşı savaşın.
Üçüncüsü işine karşı savaşın
Dördüncüsü hayata karşı savaşın.
Beşincisi ise sendne içeir olacağını düşüneceğin ama asla olamayacak olan akarşı savaşın.

Bütün hepsi strateji gerektiriyor.

Huzuru yakalayan insan, beş çemberin getirdiklerini gören insandır.

Beş çemberi gör,bil,yönet ve yaşa ama asla unutma şeklinde de yorumlayabiliriz.

Zaman tek yönlü.
Aynı nehirde iki kez yıkanamayacağımızı unutmamak bizi hata yapmaktan alı koymalı.

Toplum üç sınıf

Zavallılar, bundan çıkanlar ve güçlüler.

Dördüncüsü bana ait.....

Hiç yorum yok: