25 Ekim 2009 Pazar

Zymph ti aphgh

Mumları yaktım.
Taşlar yerinde
Sözcükleri ise dilimde.
Kokular uçuşuyor boşlukta.
Tınılar kulaklarımdan benliğime ulaşıyor.
Ama bu yeterli değil.

Tüm vücudumda hissediyorum titreşimlerini.
Sözcükleri dökülüyor dudaklarımdan.
Gırtlağımdan aşağı bedenime titreşimleri yayılıyor.
Bedenimi sunuyorum bedelini almak kaydı ile.

Zaman doğru.
Şartlar doğru.
Sözcükler doğru.

Gücü akıyor bedenimde.
Kaslarımın içinde
kemiklerimin iliğinde.

Sarhoş oluyorum, olmamalıyım.
O beni değil, ben onu kontrol etmeliyim.
Gücü üzerimden akarken yön vermeli
Kullanmalı ama esiri olmamalıyım.

Yine geliyor .
Saroş ediyor beni.
Bendeki gücü istiyor, beni istiyor.
Düşündüğümden güçlüymüş
düşündüğünden güçlüymüşüm.

Takas kabul edilemez.
O benim , ben onun değilim.

Bedenimi istekle kavuruyor.
Daha fazlası şuan için fazla.
Fazlasını kontrol edemeyeceğim için
yüklenmemi, tökezleyip düşmemi istiyor.

Hayır...

Kontrol edebildiğince güç senindir.




Kontrol bende...

Hiç yorum yok: