7 Kasım 2006 Salı

Test ,kontrol deneme AMAN DENEME !!!!

Uf ya bu metabolik faliyetlerin belli süreçlerden sonra gözlemlenebilir olması beni biraz sıkıyor . Fazla etki tepki durumundayım yada ben mi hızlı yaşıyorum ne.?Her neyse yazmadığım süre içersinde gelişenler. Kişisel alanımı belirlemek gibi bir takıntı edinmedim ama yinede çevremde bir boş ve özgür alan oluşturmaya çalışıyorum.İnsanların süpermeni değilim ve onlar yardım istese bile güçlerini aşan birşey olmadığı sürece pasif kalmaya niyetliyim.Karşındakinin kafasından geçeni direkt yüzüne söyleyip gafil avlama taktiğinde yaptığım hatamı buldum... Sabırsızım.Sakin ve sade yaşantıma geri dönmeye çalışırken yaptığım tercih hatalarınıda buldum sanırım dümeni kontrol altına alabileceğim.İçimde ince ayar yapmam gerektiğini fark ettim.Çok ince ayar yapabilmen için çok sakin olup,çokda iyi dinleyip gözlemlemelisin. Bakalım kısmet olursa artık .

Hiç yorum yok: