19 Ekim 2009 Pazartesi

Normal nedir ?

Gerek benim farkındalılığım ile, gerek farkında olmaksızın
bana düşman olan ve aslında düşman olmaları için zerre gerçek sebepleri olmayan
beni yanlış tanımış, yanlış anlamış ve sırf bu yüzden korkmuş o kadar insan var ki

Kendimi bu yüzden ayrı tutuyorum.

İnsanlara yaramıyorum.
Sanırım akılları karışıyor.
Bu derece yalın olmak , direkt olmak fazlası ile kafa karıştırıcı.
Belkide kişiliğimin gelişimi normal insan davranışlarının eğimini izlemediği için.
Yada algılarımın normal olmamasından.

Bu arada normal nedir ?
Hangi durumlarda normal olunmalıdır ?
Olunmalı mıdır ?

Bu seçilecek birşey mi yoksa olunacak birşey mi ?

Bir insan oğlu ama tek birtanesi.
Bana bir güvenebilse....

Korkulacak hiçbir şey olmayacağını anlayacak.



Tek korktuğum ne biliyormusunuz ?

Kendini zeki zannedip de diğer insanları yalan dolan ve entrikalar ile manuple edenler.
Bu kişilerde aslında kendi korkularını motif olarak kullanıyorlar.

Bu motifi başkalarına işliyorlar.
Kendileri o kadar canlı bir şekilde yaşıyorlar ki
aynı korkuyu sadece tohum olarak başka bir dima ekmek zor olmuyor.


Hayatımda böyle biri vardı...

Bir çok kişiyi alehime döndürdü.
Şimdi düşünüyorum bu kişiler için ben mi yanlış yapmıştım ?

Belki evet ama doğal seçicilik kendini gösterdi ve bana uygun olmayan bu yapıları ilk korku sınaması ile benden uzaklara alıp götürdü.

Yazık halbuki onlara çok şeyin kapısını açabilirdim.

Ben mi ?

Bende gelişiyorum.
Farklı şeyleri öğreniyorum.
Farklı ustaların yanında yetişiyorum.

Tek farkım ise herşeyden birazcık olsun bilmek..

Çok yönlü olmamı sağlıyor...

Fazlası değilim, bu kadarcığım.

İsteyen herkes benim kadar bilebilir......

Peki ama nedir normal ?


Kısaca.....

Toplumda en sık görülen ve bu yüzdende gelenek ve anlayışa uygun kabul edilen
ama aslında çoğunluğun yönlendirmesi ve gruplaşmanın etkisi ile oluşmuş bir tercihleri silsilesi.

Herkes normaldir...

Ama başka başka yerlerde ....

Hiç yorum yok: